matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Farfar

Kategori: Dagens Ord

Nu sitter jag här o lyssnar på en massa gammal musik .. Hittade alla mina gamla skivor ikväller :) Fan vad najsigt de är med alla dessa minnen som man har från låtarna då :)
Jag ska snart lägga mej i sängen o försöka läsa ur min senaste bok .. Det går lite segt o läsa den eftersom de inte är min typ av bok .. Men jag har gett den en chans eftersom min kära mor tyckte att jag skulle läsa den ... Men sen äre ett till minus med boken ... Den e ju så grymt läskig så jag kan ju knappt sova på kvällen . Och nu blir de ju 10 gånger värre eftersom jag ska sova ensam inatt :S :O Boken heter iaf Hypnotisören om de e ngn som vågar läsa den :P Men jag är ju en liten fegis jag också .. haha ..

I morron ska jag kliva upp tidigt på morgonen (jag som e så morron trött) och ta en prommis till Lernia .. Där blir de möte i ca 2 timmar .. Sen drar jag mej hem till syrran ... Vid 13.15 tiden ska hon och jag gå till sjukhuset för o hälsa på vår söta lilla farfar som tyvärr har fått en hjärnblödning :( Stackars söta lilla farfar !! :(
Blir ju o tänka på stackars pappsen också .. Usch .. Vet ju hur ledsen jag skulle bli om min pappa skulle hamna på sjukhuset :(

Farfar och Madde Karinas 50års fest :)

ღ ♥ Älskar er min söta utspridda familj !!! ღ ♥


Men guuud vad tråkigt de e o skriva blogg just nu .. Äh .. Orka skriva ?? NÄE !!!
Skriver sen ngn gång .. Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: