matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Nytt i hemmet o lek i morgon :D

Kategori: Dagens Ord

Åååh ... Fick hem mina nya gardiner idag !! Vita fin fina gardiner t vardagsrummet ;) Blev även handdukar o påslakan o lakan .. Dock inte nöjd med färgen på lakanet .. Men de får va .. Trött på o ha ett för litet som bara åker av hela tiden nu l
De här blire i sängen nu :
Och dom här hänger i vardagsrummet nu :

Trött som ett djur just nu .. Ska fixa lite på datorn .. Sover i Sätra inatt .. Sen kommer jag nog o slockna så fort jag e klar här ..

I morgon ska jag o Hannah ta med Melvin o Melanie t Hemlingby o åka lite pulka o grilla korv :) Ska bli mys ..! Hoppas att dom inte gnäller så mycket den här gången som dom gjorde sist när vi försökte gå ut o leka med dom :P haha

Aja .. Ville bara visa att jag levde ;P
Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: