matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Killilurar lixom !

Kategori: Dagens Ord

Ja de killilurar i min halls nu igen !!! Drygt som fan .. Jag vill ju inte bli sjuk nu när jag äntligen ska få åka iväg o jobba .. Hoppas att de inte blir värre .. Efter måndag e de lugnt .. Men fan inte på måndag .!! Längtar verkligen till Vemdalen o få betalt för o åka dit e ju lixom inte helt fel ;)

Men vill ni veta en sak ? Ja de e klart ni vill ;P Idag fyller min son hela 18 år !!
Grattis på 18års dagen Linus !!! :D Nu ska mamma äntligen få ta med dej ut på galenskaper i krogvärlden ;P <3

Här får du samma lika låt som förra året när de blev rödvins fylla ;P haha


Nä nu ska jag skynda på Hannah lite så vi kan gå hem t mej ;)
Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: