matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Lonely .

Kategori: Dagens Ord

Jag vet att jag har en grymt tråkig blogg .. Jag skrev fan mycket bättre förr .. Men kommer inte ihåg hur jag gjorde då ?! :O

Ett tag vet jag att jag skrev allt jag tänkte på .. Hmm .. Undra sa flundra om jag ska göra de igen ?!

Som ni kanske vet så hatar jag ensamheten ... Nu sitter jag ensam hemma hos Jimmy och ska fixa mej för kvällen .. Men blev så grymt deppig när jag gick hit .. Usch .. Inge kul alls !
Hoppas att Stina skyndar sej hit så jag blir glad .. Känns som att jag bara skulle kunna lägga mej ner o grina nu !! Känns som att jag bara har motgångar hela tiden .. När ska de gå bra för mej då ??
Är så grymt tacksam för mina vänner och min familj ! Ni gör livet mycket lättare !!



Sorry ni som ringer mej och jag inte svarar .. Men de blir alltid så för mej när jag mår såhär .. Orkar lixom inte ens prata i telefon med folket !!! Så jag e inte sur lr ngt på er så ni vet .. De e mej de e fel på när jag inte kan trycka på en knapp o säga HEJ !



Nä fy fan .. Jag som har varit så taggad inför den här kvällen o gå på Promoe också känner jag såhär !! Skärpning nu Matilda !!!
Knäpper på en sång o sätter mej på ballen o tar en cigg o försöker få bort mina depp tankar nu ... Sen ska jag skutta in i durren .. Sminka sej igen ? Ja , men fy fan va jobbigt .. Orka ? Nej ! Men jag vill ju se ut som en människa så jag måste väl sminka mej då !



Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: