matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sjukling ger film tips !

Kategori: Dagens Ord

Hmm .. Kom ju på att jag kanske ska uppdatera ngt här med lite text .. Va längesen jag skrev ngt .. Just nu har jag så tråkigt eftersom jag legat sjuk i ca 3 dagar nu .. Haft(har) feber . Sjuuukt tråkigt kan ja lova ! Har hunnit med en hel del film och serier :P Här är ngra filmer som jag har kollat på :
Kollade nyss på The Losers .. Va faktiskt en bra film tycker ja :)
Igår kollade jag o syrranSex And The City 2 .. O den sög ju balle .. Den e inte ens värd o kolla en gång på !!
A Team är verkligen se värd tycker jag :) (Y)
Hmmm . Vad har jag sett mer ?!
Freedom Writers är en gråt film om jag inte minns helt fel .. Också bra har jag för mej ?! :)
Leap Year är en typisk tjejfilm .. Kärlek o sånt där tjaffs .. Man vet ju lixom hur filmen slutar när man börjat kolla på den !

Har kollat på alla säsonger av OC också .. Den här karln e ju så het .. Kär på nytt nu ja ;) haha


Nu sitter jag bara o hoppas på att jag ska vara pigg i morgon .. Helgen närmar sej med stormsteg och jag e sjuk .. Men är jag inte pigg till helgen får jag väl sitta här hemma i ensamheten o glo på film medans alla andra e ute o roar sej !

Igår va de Ön också .. De missade man .. De va ju sista gången för i år :(

Trött som ett djur .. Men nu ska jag försöka få ngt i magen .. Sen så blire nog en till film !

Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: