matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mysigt ;)

Kategori: Dagens Ord

Stina kom hit igår .. Vi hade en riktigt tjockis kväll .. Först blev de Donken mat o kolla på Twilight eclipse igen .. Sen drog vi iväg o tog en cigg med Mickis .. Efter de blev de en sväng upp till Andersberg o hälsa på William o Fille .. Lizton va med o lekte lite där hemma hos dom .. Han käka typ upp en boll för dom :/ Låg delar i hela hallen .. Men så gåre när man ger Lizton en boll :P haha ..
Söt Lizton !!


När vi tröttnat å Fille o William (kan man gö de?) så åkte vi till Willys o handla chips , dipp , godis & dricka .. Sen blev de o glo på film igen .. De blev The Losers (som jag sett förr men tycker e så bra) och gamla kult filmen Sökarna :) (Y) Va ju så sjuuukt längesen man såg den ..



Nu har Stina åkt hem och jag tänkte städa o tvätta lite .. Lyssnar på Promoe under tiden o taggar inför kvällen ;) Kommer nog o bli sjukt mycke folk o sjukt roligt ikväll !!


Aja .. Får se om jag skriver nå mer sen !

Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: