matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Jag har en känsla som jag inte vill ha .. Men funderingar på vilka man kan lita på o inte . Vilka ska man tro på ? Vem är ens riktiga vän ? Berättar den allt för mej ?? Eller håller den vissa saker hemliga för att inte såra mej ? Eller till och med håller vissa saker hemliga för att dölja för en annan vän ?? Hmmm . I dont like it !!!! Känslan ska bort från mitt liv nu . Men kan inte sluta tänka ... Är du min vän ?? Vill du inte såra mej ?? Lr vad håller du på med ??


Aja ... Skit i de nu .. Nu sitter jag hemma hos gobiten Martin . Jag o Milla sov här inatt . Han ligger typ halvdöd i soffan o Milla åkte nyss hem .. Men vad händer ikväll då ?? Mys o film med brudarna kanske ?? ;D

Nu ska jag in o hoppa på Martin så han kan va lite social med mej :P

Saknar min Cissi !!! <3

Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Moa--Toa säger:

    Du har mig pullan, det vet du! Always and forever! =)

    2009-09-09 | 02:02:58
    Bloggadress: http://moalodinn.blogg.se/
  • Cissi säger:

    Ah jag saknar dig med gumman !!!!!!!

    2009-09-10 | 10:47:11

Kommentera inlägget här: