matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Lördagen blev de fest hemma hos Norling .. Jimmy o John va in o kollade på hockey och sen så kom dom hem till Norling o de blev en hel del CaptainMorgan under kvällen ;D Johanna o Elin kom in med halv åtta tåget tror jag .. Sen på kvällningen kom Stina , Anna , Milla , Sanna , Martin o Mårten dit också ... :) Party party för hela slanten .. Innan vi skulle ner till krogen så kom Jennifer också :D
Jag , Milla , Sanna o Jennifer tog en prommis ner till HeartBreak o där träffade man en hel del folk som vanligt :P Bland annat så träffade jag min kusin Nina :) Skit roligt o träffa henne .. Men synd att vi inte hann med o prata ngt typ :(
Sandra va ju i staden också ;) Så vi hängde en hel del på krogen tsm :D Nice !

Söndagen spenderades hemma hos Tc med honom , Jonas o Norling ... Kollade på film o käka onyttigheter ;O

Måndag idag .. De har väl inte hänt allt för mycket eftersom jag sov länge .. Jag o Milla drog ner till stan o kollade på Kalas&co efter Halloween kläder inför lördagen .. Så nu har vi fixat de ... Sen så gick vi upp på gamla Wayne´s eftersom Matilda o Kim satt där :) Blev kvar där i ca 2 timmar o snackade en massa .. Alltid trevligt de vetty ;P

Nu är jag o Milla hemma hos henne ... Inte en aning om vad vi ska hitta på för ngt . Men jag vill göööö ngt !!!

I morgon kommer Maggan o Theo in till stan :D Då blir de lunch med dom .. Ska bli så kul o träffa dom !! Maggan är ju så go o snäll .. O lillebror träffar man ju inte allt för ofta heller !! :/




Aja .. Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • andreas säger:

    Slutat blogga lr???:(

    2009-11-04 | 14:41:09

Kommentera inlägget här: