matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Idag äre torsdag :)
Vaknade o käkade lite gröt till frulle . Sen prata lite i telen o så . Jag o Norling tog en prommis hem till Tc o hängde där en sväng .. Kollade bland annat på filmen som Tc filmade på mej när farbror blå plockade in mej . Men den va inte så farlig som jag trodde faktiskt ... Tack o lov för de !!!!!
Vi tog Tc´s snygga bil ner till stan o gick på banken o växlade en massa en kronor :) Och sen vidare till Lidl i Strömsbro för o hämta Milla´s nyckel .
Väl framme vid Lidl så tog de sin lilla tid eftersom de va vissa kunder som inte fattade ngt o Milla lära hålla koll på dom ! Rena rama cirkusen där ...
När jag hade fått hennes nyckel så åkte vi hem till Milla o la kameran på laddning inför kvällen och sen skjutsade Tc mej o Norling hem till mej ...
Träffade på Loik typ utanför Konsum .. Han kanske skulle festa ikväll :) Funderar på o bjuda med honom på fest ikväll :) Va så längesen jag festade med dom tomtarna :P Loik är ju bara för rolig han !!

Aja . Gick hem o packade ihop lite kläder och nu är jag hemma hos Norling igen . Vi ska käka lite nu . Sen ska jag fixa mej för kvällen . O sen blire party i Jetski-garaget :D Kul kul .. Vi ses väl på Heartan ikväll gott folk ??! ;D
 Tildan & Tc :)

Jag lära bara sno den här sången av Norling ! hahahaha .Lyssna på texten o ha kul !


Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har du fått suttit i fyllecell nu som du ville?(;

    2009-10-22 | 20:10:31
  • Matilda säger:

    Som jag ville ??? Nej nej nej !! Har aldrig velat de .. Ingenting man strävar efter riktigt !!

    2009-10-23 | 15:57:39
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    De var nått du pratade om när du var full tror ja

    2009-10-24 | 13:13:28
  • Matilda säger:

    de kan inte ha vart jag ! jennifer o moa vet jag har sagt så iaf ... missförstånd i think !!

    2009-10-24 | 13:16:31
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: