matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Har haft en trevlig helg och vecka i Ockelbo :) Träffat en massa människor på en o samma gång lixom . Pappas fru Karina hade 50års fest uppe i Mobygården i lördags . Så där va de ju en hel del folk :D Alla blev full i kastrull på festen .. Värst va nog Madde o Jeanette :P hahaha .. Men jag tycker om er ändå jag ;D Synd att ni lämnade festen så tidigt bara :/
Har sovit hemma hos Jennifers mamma Katta , Tårtan åsså Linus :)
I veckan sov jag o Jennifer hemma hos morbor Flemming .
Lördagen blev de efterfest hos Yotanka . Så där deckade jag i soffan .. haha
Sov hemma hos mamma inatt :)

Idag skulle jag först ta halv två tåget hem till Gävle . Men de orkade jag inte stressa iväg till eftersom jag va hemma hos pappsen o hälsade på . Sen skulle jag ta två bussen hem . Men den hann jag inte heller med eftersom jag skulle träffa min älskade kusin Jennifer . Så de blev halv fyra tåget hem till Gävle .

När jag kom hem så slängde jag bara in väskan i lägenheten o Milla kom o hämtade upp mej :)
Vi lära ju träffas direkt när jag kom in idag . Vi har ju lixom inte träffats sen i torsdags :( Konstigt med en helg utan Milla . Men nu får de fan ta ett tag innan vi blir utan varran ngn helg ... Vi har ju så roligt när vi är med varandra :D
Vi har kollat på JohanFalk filmer o snackat en massa :)

Vilken stjärna jag är ... Först kollade jag på den 4:e filmen (Leo Gaut) . Sen blev de 3:e filmen (National Target) . Efter de blev de 1:a filmen (Gruppen för särkilda insatser) . Och sista filmen blev ju då såklart 2:a filmen (Vapenbröder) . Men nu har jag ju sett dom iaf :P Men i o ordning ...
(Olika dagar på filmerna då :P)

Jag ska bli bättre på o uppdatera bloggen nu gott folk . Jag vet att jag har vart grymt dålig på o uppdatera ! Sorry !

Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: