matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Fortsättning på de förra inlägget .. Lr fortsättning o fortsättning ...
Jag , Milla o Norling satt hemma hos Norling o kolla på tv o pratade om hur Milla hade de i Holland Qlimax ;) Jag hade också velat vara där !! Men men . Sånt är livet .. Dom hade kul iaf ;D
När Milla skulle hem så gick jag o Norling med henne o sen gick vi vidare hem till Tc :) Hämtade mina skor där o sa hejdå till honom eftersom han åker o jobbar i två veckor i morron !!
Efter de så gick jag o Norling hem till honom o kolla på film som vanligt .. Norling har somnat som vanligt han :P hehe ...
Jag har nyss kollat på NilsKarlssonPyssling :D Så längesen man såg den !!!
Vette fan va jag ska glo på nu .?! Jag är ju inte ett dugg trötter . Men de blir nog BamMargera-WhereTheFuckIsSanta . Synd att TheDudesons är med så lite på den filmen bara .. Men TheDudesons filmen har  jag sett så många gånger . Så den kan man ju nästan utantill nu ;P hehe .. Men den är fortfarande bra ;D
Nä nu orkar jag inte skriva nå mer . Men uppdaterar väl snart igen för er läsares skull ;D
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Lite bilder från i fredags :
Jag o Mammi
Sis o Jag
Madde o Jag
Mammi o Jag
Bill o Jag
Tc o Jag
Jag :P
Jag , Krusse o Mamma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: