matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Tjena hejsan bloggen :) Dags o skriva något kuligt igen ...
Idag var jag till Lernia på kurs igen .. Sen tog jag en prommis till Arbetsförmedlingen så dom fick skriva på några papper åt mej . Efter de blev de en prommis hem o glo på tv tills Jennifer ringde mej . O då va de bara o slänga på sej skorna o jackan o dra ner till stan igen .. Traska runt på stan tills vi tröttnade . Och sen drog vi hem till Norling ... Jennifer gick efter en stund o skulle möta Sanna . Jag o Norling käkade lite mat o sen har vi glott lite på tv ...
Nu ska jag dra upp till Interpool o umgås en sväng . Alla ska träffas där o säga hej då till Maria som flyttar till Göteborg nu i helgen !!
Aja .. Nu har ni ju hört lite som har hänt ;P
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: