matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Ja nu blir de lite uppdatering om dom här senaste dagarna :)

I fredags efter att vi hade varit på Systemet så skjutsade Odd ner mej på stan och jag mötte upp Steffo där .. Vi gick på Brända och tog en öl och snackae lite . Sen så gick jag hem och han skulle iväg på Systemet och sen festa ... Jag satt hemma hela kvällen helt ensam . Men vid tolv tiden kom Jeanette hem . Vi snackade lite och sen tog vi en prommis på stan o kollade på lite fulla folk :P hehe ...

På lördagen sov jag typ heeela dagen .. hehe .. Vet inte vad de va för fel på mej ?! Men jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna :/ På  kvällen blev de film hemma hos Martin med de fyra M:en ;P hehe .. Jag kom på då att alla vi började ju på M ... Och tror att de bara va jag som tyckte att de var coolt o att jag va så smart o kom på de ;P hahahaha .... När filmen var slut så gick jag hem till mej . Där var de bara katten som var hemma :/ Shit tänkte jag . Jag kommer o dööö ! HATAR ATT VARA ENSAM ! Men då kommer Jeanette hem efter typ 3 minuter :) Vi pratar en massa som vanligt och sen blir de en prommis ner på stan igen ;P hehe ...

Igår (söndag) så sov jag ganska länge . Vaknade av att min kära sambo kom in o väckte mej :) Fixade o käkade havregrynsgröt och sen gick vi ner till stan på Apoteket och GinaTricot en snabbis . Sen hem o slappa .... Gick till Willy´s o handlade en sväng gjorde vi ju också :) Men min dag var inte så händelserik . Så på kvällen fick jag panik och ont i magen för att jag inte hade gjort ett skit typ . Så de blev en prommis med mej själv och mina egna tankar i 1 timme .. Pratade lite i telen med Tc som kommer hem på onsdag för den delen :P 
När jag nästan var hemma så ringde syster och hade panik för att hon var ensam ... haha ... Så fixade o trixade lite hemma . Sen ringde hon och jag gick hem till henne och sov ;) 

I morse fick jag gå upp tidigt eftersom tåget till Ockelbo gick kl 8.03 .. Syster skulle till tuttdoktorn . Och snälla jag hängde med :) Vi var först upp till pappsen och käkade lite frukost . När syster var hos tuttdoktorn så käkade jag o pappa lite glass i de fina vädret :D Nam nam .... 
När syster var klar så åkte vi hem till Gävle . Pappsen var snäll och skjutsade oss i sin nya super snygga bil . En svart stor bil ! Me like !!! Vi släppte av Johanna hos henne sen så åkte vi till BarKing och hälsade på ... Åh vad jag vill jobba där igen . De var ju så roligt där med dom :) 
Pappsen skjutsade hem mej och sen så ringde syster . Hon , Uppa och jag skulle nämnligen till Boulongern och sola :) Så vi skulle möta upp varandra utanför LillaBlå . När jag kommer där så får jag syn på mitt X . Jag ropar på honom och vi snackar lite . När vi ska gå ifrån varandra så tänkte han ta mej i handen bara ! Hallå ?? Jag sa till honom att jag iaf kunde få en kram efter alla dessa år tsm . Och de fick jag ! Saknar hans goa kramar ! :,( 
Uppa och syster kom precis när vi gick ifrån varandra . Så vi gick och sola . Sen smet Uppa iväg för att jobba . Jag o syster låg kvar o njöt av de härliga vädret ett tag till ;) Sen så blev vi hungriga och gick hem till syster . 

Jennifer kom hem till syster och vi gick iväg de där stället som dom flesta har varit på ... Och jag tror att alla har varit super nervösa :P Jennifer tog bussen till Sandviken och jag gick hem till syster .
Nu sitter Steffo , jag och syster o väntar på resten utav gänget som ska med till Boulongern och spela kubb :) Blir najsigt de ;)


Just ja .... GRATTIS JENNIFER TILL KÖRKORTET ;)

Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: