matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår så fixade jag mej hemma hos syster .. UppaPruppa fixade håret på mej o sen så gick alla till Norling som hade party ! Skit full blev jag som vanligt . Hur gör man när man dricker sprit egentligen ? Bara häller i mej som om de vore vatten lixom :/
De blev inte krogen för mej heller . Gick hem till Mårten . Han o hans kompisar satt o kollade på film .. Åsså kommer en dyngrauk Matilda o stöör mitt upp i allt . haha .. Tvingade ner allihopa o hålla mej sällskap när jag skulle röka . Stackars dom fick pausa mitt i filmen o gå ner med mej ! hahahaha .
Hela dagen var jag skit glad :D Skrattade åt typ ingenting inatt också . Men jag kunde lixom inte sluta o skratta heller . De va nå fel på mej :P hahaha ...

Idag har jag haft en hel dag med Stina ;) Kollat på film och suttit ett x antal timmar vid GävleStrand o pratat o tänkt ! Skönt som fan . Avslappnande att vara där ! Me like !

Ikväll blir jag nykter .
Men vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: