matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår (fredag)
Jag , Johanna o Malin lång länge i sängen/soffan innan vi gick upp . Sen så kom Emil o Norling och hämtade upp oss när vi väl var klar :) Vi åkte till Emil´s stuga och solade o snacka en massa skit :P Malin badade också ! ha . Knäppis !! När vi hade tröttnat på de där så åkte vi in till stan igen och handlade på Willys . Vidare hem till Malin för att göra tacos :D

När vi hade käkat klart hade alla myror i stjärten tror ja .. Vi var lixom nykter en fredag och hade inte ett skit att göra !! Dom bildade hög på golvet och vi lyssnade på mobil musik :P haha ... Ja vi lyssnade ju på Emil o Malin som typ pruttade ikapp också :P hahah

Vi vaxade Emil´s rygg . Fy tusan vad roligt de va . Alla satt o asgarva och han skrek som en tjej :P hahahaha ....

Vi fick nå ryck och åkte till GDG .. Norling köpte 3,5:or och vi åkte iväg till vattnet . Till något ställe som jag inte minns vad de hette .  Men de börjar på  E iaf :P Vi stod där o lyssnade på mobil musik , drack öl , rökte o snacka en massa :) Bill o hans kompis kom en sväng dom o .. Sen så åkte vi hem till Malin o kollade på film . En skit dålig film som hette MySassyGirl .
Bill kom dit när de va typ 20 min kvar av filmen .. Vadå seeg :P
Malin somnade på soffan och vi andra åkte hem . Men jag åkte hem till syster för att sova med henne ;)

Idag har jag inte gjort så mycket . Vart till Systemet med Stina o Anna & sen så tog vi en sväng till Willys . Men nu är jag tillbaka hos syster igen :)
Ikväll ska jag partaja med roligt folk som jag blir glad av o vara med :D Stina , Martin , Danne o Steffo !!
Vi hörs kanske senare Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: