matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Malin kom hit med kycklingsallad o vitlökssås till mej o Johanna .. Gott som tusan va de :D Tackar Malin ! När jag hade käkat upp salladen så gick jag till Stina o rökte o snackade en sväng ;) Häärligt de är o prata med den bryyyden ;) Men fick höra om en grymt piiinsam grej jag gjorde i lördags .. hahaha . Men de var inte bara jag som inte kom ihåg de . Jag frågade Jennifer om hon kom ihåg att jag gjorde de . Och hon hade inte ett minne om de heller . Så får hoppas på att dom som såg mej inte heller minns de :P hahahahaha .
Vid 21 tiden gick jag hem till syster igen . Då hade vi fått tillökning i lägenheten :) Jossan var här också .. Men hon gick hem efter ett tag . Så nu sitter jag , syster och Malin o kollar på FrågaOlle ;D



Jag & Stina för längesen ;)


De slutade med att jag blev tvungen att ringa mitt X igen o fråga om mina saker . Men han hade som vanligt inte tid ! *arg* Men i morgon har han lovat mej IGEN att han ska ringa efter jobbet o att jag ska få komma dit o hämta mina jävla grejer nån jävla gång !!!!

Aja . Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: