matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Ojoj ... Nu är de liv i luckan ! Men jag vill inte att hon skriver om dom två på bloggen ... Ha nån respekt för fan !!!!!!!! I morgon ska jag hämta mina sista grejer hemma hos mitt X .... Han säger att han har sagt allt till henne .. Men jag ljuger inte om de jag har skrivit .. Och hoppas att hon läser de . För att de är klart att han gör allt för att rädda sitt eget skinn ...

Han var ju världens underbaraste kille när han ville de .. Men kommer han att hitta en tjej som går med på allt han gör ? Jag som alltid lät honom göra exakt vad han ville och satt jämt där hemma och väntade på min älskling ! Jag gjorde allt för honom .. Jag gick till o me med på att flytta till en annan stad när han sa att han ville flytta ifrån Gävle .. Vi flyttade aldrig .. Men jag gjorde fan allt för honom .. Och dum som jag var så sa jag typ aldrig ifrån heller ... Jävla toffel !!!!!!!!!!


Aja ... Fy fan vad livet känns piss nu .. Och ni som mitt X säger skrattar åt mej ... Gö de .. Kul att någon kan ha roligt åt de här ! Skade glädje kallas de för . Fy fan !



Tack för att du finns här hos mej nu syster ! Ditt stöd betyder så mycket för mej !!!! Älskar dej !



Ha de så jävla bra då !!

Puss puss på de Fuckface

Kommentarer


Kommentera inlägget här: