matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

På tre månader har mitt X "släppt" mej och hunnit skaffa en ny tjej som tycker att han är så klockren . Synd för henne att han inte är de ... Förra veckan sa han till mej att han ville ha barn med mej och att han älskar mej . Han försökte att ha sex med mej på natten . Inte en gång heller ! Men jag ville inte eftersom jag var så sårad efter att han först hade gått på stan hand i hand med en tjej och sen hittade jag ju en tjej i sängen samma kväll ... Oj vilken klockren och gullig kille han är va Tjejen ??
Han sa till mej igår att han fortfarande älskar mej . Men att de inte är lika starka känslor som förr .. Men han älskar mej .
Så respektlöst utav dej Tjejen att skriva om dej mitt X i bloggen direkt också . Fy fan .. Men du vet att du inte kan visa dej ute i Gävle nå mer va ? Så de är då en jävla tur att du flyttar om tre veckor . Så då behöver du ju bara sitta inne i tre veckor !

Just ja .. För två veckor sen så sov jag och mitt X med varandra hemma hos hans pappa också ...
Och du .. Jag vet att han inte bara träffat dej dom senaste två veckorna ... Stackars !

De var allt jag hade att säga just nu !



Fy faaaan !!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Älskar dig!

    2009-05-04 | 16:53:56
  • Anonym säger:

    vilken är den nya tjejens blogg?

    2009-05-05 | 13:51:31
  • Jonna säger:

    Stå på dig!

    2009-05-05 | 22:17:05
  • Lotta säger:

    undrar oxå vad hennes blogg är

    2009-05-09 | 15:02:55
  • Matilda säger:

    Kan tyvärr inte lämna ut hennes namn här på bloggen . Men skriv ett mejl lr nå .. Så kan jag skicka hennes blogg . Men skriv som överskrift att de är till bloggen . Annars kommer jag att slänga de . Läser lixom inte mejl som jag inte känner igen !

    poulsen@hotmail.com

    Ha de :)

    2009-05-11 | 20:51:12
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: