matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår när vi kom hem till Smurfen så var de en person som redan hade deckat ! haha .. Talanglös lr vadå ? Vi kom ju 20.30 .. hahaha .. Vi funderade hur de skulle sluta på den där festen egentligen ... De var ju trevligt att träffa gamla kompisar o så :) Jennifer o jag kom hem till henne vid 1 tiden .
Jag pratade lite i telen med syster .. Sen satt jag och nörda vid datorn :P
kvart över två ringde min telefon när jag hade lagt mej och skulle försöka att sova ... Konstigt nog så var de en människa som jag absolut inte trodde skulle ringa mej .. Men jag blev väldigt glad att den personen ringde mej iaf :) Men vi pratade ju inte så mycket .. Den personen var ju lite för full dårå :P haha ...
Somnade ganska fort efter att vi hade lagt på . Tack o lov så hade jag på ludlöst på telefon eftersom jag hade senaste missade samtalet kl 4.30 :/

Snart ska jag åka hem till mammsen och få äta god mat :) Köttfärslimpa på menyn !! Jag o Jennifer ska väl åka hem till Gävle sen .. Lär kolla upp när de går tåg bara !!!
Ska fixa mej lite nu .. Men vi hörs väl kanske senare Fuckface !
Puss puss




















Jag vill mysa med DU !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: