matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Usch vad full jag blev i torsdags ... Men jag skyller lite på Steffo eftersom han gjorde bus groggar till mej hela tiden :P haha .. Minns tyvärr inte riktigt vad som hände under kvällen . Men tydligen gjorde jag något fel :( Förlåt för vad jag nu har gjort !!

Fredagen låg jag bakis som tuusaaan !! Tror att jag låg i sängen till 15 tiden .. haha . Tog 17.10 tåget hem till Ockelbo för att äta god mat och fira mammsen :) Sen kom Nattis & "hennifer" och hämtade mej . Vi åkte hem till Hillgren . Han var inte hemma . Men hans tjej Emma var där .. Anna panna var ju också där :) Anna gav mej massage och misshandlade mej som tusan :P haha . Men jag blev faktiskt bättre i ryggen !!! :D Tack Anna !! Tommy hade gjort om i huset också .. Blev ju skit fint med de där stora köket :)
När vi hade varit där ett tag så åkte vi hem till "hennifer" .. Men där blev vi inte så länge . Fjonken fixade skjuts åt oss upp till Rönnbacken .. MoaToa bor ju där :) Men när "hennifer" och jag kom dit så fick vi paniiik ! Telefonerna fungerade ju inte ens där ute i skogen ! :/ haha . De var Fjonken , Smurfen , Madde och Moa som satt där och drack lite och lyssnade på musik . Vid tolvtiden åkte alla hem till PG . Men där var de ju inte så super kul . Så Moa , jag och "hennifer" åkte hem till "hennifer" för att sova .. Sov väldigt oroligt tyvärr .. Kunde inte sluta att tänka på vad jag gjort och inte gjort ! Bläää .. Vad gjorde jag i torsdags egentligen ? :(

Upp tidigt en lördag morgon i Ockelbo . Moa skjutsade mej till tåget och där träffade jag Nattis som skulle åka in till Gävle och jobba . Väl hemma i Gävle satt jag med Nattis och väntade på hennes buss och sen blev de en prommis hem till syster för att hämta mina saker som jag hade lämnat där i torsdags .. Musiken var på hög volym när jag klev innanför dörren :) Hon och en person som jag inte tål höll på att fixa sej för fullt :) Eftersom dom skulle på kryssning så taggade dom som tuusaaan !! :D Pratade med syster om de som hänt .. Och inte hänt :/ Skönt att prata av sej lite med henne .. Hon ger mej så bra svar ibland !!

Sen blev de en prommis hem för att packa ! Jag och min kära sambo pratade en massa med varandra om allt som hänt oss i livet . Jobbigt men sant .. Båda blev väldigt djupa i samtalet . Vi packade våra väskor och sen tog vi några cigg och nått glas vin .. Snacket fortsatte under tiden vi väntade på Tommi ..
14.30 ringde Tommi :) Ääääntliiigen ska vi åka ! hehe .. Vi gick ner och åkte till Jädraås för fest och badtunna ! Humöret var på topp som vanligt hemma hos Mogge :D
Vi fixade oss och åkte hem till Gävle vid 19.30 tiden . Väl hemma i Gävle igen så gick vi hem till Eken på fest .. Mamma kom också dit :D Hon skulle ju såklart vara med oss och festa på sin födelsedag :) Kul hade hon iaf .. hehe !
Det blev ingen utgång för mej och "hennifer" .. Vi gick till Donken och köpte burgare och dricka . Pinsammast var nog när "hennifer" gick fram till min granne som jobbar där .. Eftersom jag hade tappat bort min hemmanyckel så skulle hon fråga när han slutade så vi iaf skulle kunna komma in i porten , Men som jag fattade de så lät de typ som att jag o "hennifer" raggade på honom .. hahahaha ! Nej nej .. Vi ville ju bara komma in i porten !! haha .
Efter en massa försök att få tag på någon så beslutade jag och "hennifer" oss för att gå hem till mitt x .. Eftersom vi antog att han skulle komma hem snart .. Och när den lååånga promenaden var klar så hittade vi honom där .. Fick inte världens roligaste välkommnande heller !!
Jag grät mej tiill sömns och tyckte inte om känslan i magen . Allt kändes så fel . Försökte att prata med människan . Men han bara skrattade åt mej lr bara ignorerade mej :( Hur kan man göra något sånt mot en människa som man påstår att man älskar ? Prata med mej och få allt ur världen !!!!!!!!!!!! Lr nästan iaf ..

Tommi och Mogge kom och hämtade mej i morse .. Vi åkte hem till Tommi och VildHasse .. "hennifer" och jag pratade om gårdagen . Moa kom in där på ett hörn hon också ;P
Jag kan inte sluta att tänka på den här veckan .. Jag tror att jag skulle ha suttit inlåst i ett mörkt svart rum den här veckan !! Då kanske något skulle varit liiite bättre .. Men får gå ut o leta på en grop som jag kan lägga mej i . Så kan väl någon snäll människa säga till när allt är bra igen ?!
Aja .. Ska kolla på tv med VildHasse nu .. Alla andra har ju lämnat oss :( Men VildHasse ligger ju bara o snarkar :/ hahahah ..
Bilder kommer ut senare :D
Vi hörs Fuckface !
Puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: