matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår jobbade jag för första gången på en månad .. De var på tiden . Fick god hemlagad mat av mamma också :) Fy tusan vad gott de va :D

Inatt ska vi åka med kusin vitamin Marina till arlanda . Hon ska åka "hem" till Grekland igen :( Men hoppa att hon skiter i o stanna heeela livet och flyttar hem till Sverige igen :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva .. Har lixom inget kul o säga heller :/
Men på fredag ska vi bada tunna igen :D Johanna sviker oss tyvärr ... Hon åker till Stockholm med en person som jag inte tycker om !!!


Moster vill träffa Dalton nu !!!!!

Dalton :)

Syster är en stolt mamma till en nyfödd Dalton :)

Sune är en stolt pappa till lilla Dalton :)

Puss puss på de Fuckface

Kommentarer


Kommentera inlägget här: