matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

I torsdags var vi ut på HeartBreak som vanligt . Men nu var BackyardBabies där :) Full som en kastrull . haha . Jag , Anna & Jeanette gick dit och stämplade in oss . Sen gick vi hem till Martin ... Darck och blev dyng . Stina kom där mitt upp i allt . Sen rymde jag och Jeanette ner till HB :) Kommer inte ihåg så mycket om vad som hände där . Men de är väl kanske lika bra :P haha .
I fredags var de bakis och film dag !
I lördags ringde min älskling Cissi !! Guuud vad jag saknar henne . Dööör snart jag vettu ! :( Men sen på kvällen så var vi på fest hos Emil . Full som en kastrull igen . In 2 minuter på Goya och sen vidare till HB :) Dansade lite och drack en massa . Men minnet försvann igen om vad som hände :P haha ...
Nu är de måndag och jag är hemma hos Danne . Ska packa ihop mina sista saker också ska Danne hjälpa mej köra hem allt till mej .
I helgen blire inflyttningsfest hos mej och Jeanette :)
Kommer du ?
Nä nu lär jag packa . Vi hörs Fuckface !!
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: