matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Tja på re hörru !
Ja i torsdags så blev de fest hemma hos Crusse . Sen vidare till HeartBreak :)

Fredag var de slapp dag . Gick hem till syster och umgicks med henne . Vi var en hel del på Hälsocentralen . Senare så kom Martin och André och kollade på filmen BigStan med mej i systers lägenhet . Syster drog iväg med Emil o Norling till Trödje ...
När vi hade kollat klart på filmen så hade Martin o André redan hunnit o öppna en varsin öl . Jag var ju grymt sugen men hade inget att dricka . Men gissa vad som händer då ? Jo Mickan o Sussa ringde mej och ville festa o bjuda mej på dricka ;) Då kan man ju lixom inte tacka nej ;P haha ... Jag gick hem till Böögiil och hämtade mina grejer och sen kom syster , Emil o Norling o hämtade upp mej och var så snälla o skjutsade ner mej till station där jag mötte upp Mickan o Sussa ;)
En prommis hem till mej och fixa mej snabbt som tusan . Sen taxi till Brynäs hem till Martin som hade förferre ;D Tc skjutsade ner oss till krogen och de var ju HeartBreak som vanligt då .. haha ... Vadå stammis ? :P
En massa problems under nattens gång för stackars Martin :(
  

Lite underhållning på Hc när vi satt o väntade på Hector ! ha !


I morse vaknade jag först av att syster ringde och ville hitta på ngt . Men jag var så trött då så jag somnade om och vaknade av att telefonen ringde igen . Men gissa vem de va ?!! De var min älskling Cissi !!! Saknar henne till tuuuseeen ju !! :,( Kom hem nu hjärtat ! Me love ya ;)
Pratade med syster i telefon igen och packade min väska o tog en prommis hem till henne . Slappa vid tv:n . Sen kom Norling också . Johanna ville ha upp sin rullgardin så vi ringde Tc o tog en tur med hans snygga bil o köpte pluggar o skruvar .. Var till Crusse o hämtade vin en sväng också .
Sen så släppte jag o Tc av Johanna o Norling hos henne . Och hämtade upp André , Martin o  hans söta lillasyster Alma (tror jag hon hette) . En till åktur i bilen ;D
Men nu är jag hemma hos syster och ska hoppa in i duschen o fixa mej för vinkvällen med henne o Norling !
HeartBreak ikväll som vanligt blire väl ;P haha ...

 
Tc´s bil :D Snygg va ?? Kan ja looova ;P


Vi ses o hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: