matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Idag fyller jag 22 år ;D

Jag älskar att fylla år ! Presenter o tårta är ju toppen :)

Igår va vi på fest hos Denice o Matte . Sen åkte vi vidare till Ön i Hedesunda ... Satt i öltältet typ hela kvällen . Jag o sis försökte o dansa där en sväng . Men de gick inge bra . Vi gav upp ganska fort ... hahaha . Rolig kväll iaf ;)
jag o bill :)
sis o jag :)

Snart kommer mammsen o Theo hem till sis . Då ska jag o mammsen ner till stan o käka lite god mat . Sen på kvällen lär de ju bli lite fest o utgång ;) hehe ...
Men jag är faktiskt lite avundsjuk på Bill , sis o Theo .. Dom ska på bio ... Gissa vad om ska kolla på för film ?! IceAge3 . Den vill ju jag seeee !!!!!!!
Aja .. De blir nog en trevlig kväll med mammsen ;)
Ska försöka o få med mej Linkan , Jossan mfl på en liten utgång :D

Nä nu ska jag hoppa in i duschen :)
Grattis till mej själv :D
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Cecilia Gyllner säger:

    Grattis i efterskott gumman ! Jag hoppas du hade en underbar fodelsedag igar !!! Onskar att jag hade kunnat varit dar med dig ! Alskar dig & Saknar dig till tuuuuusen !!! Puss o kram

    2009-07-09 | 12:43:17

Kommentera inlägget här: