matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Anonym ?

Kategori: Dagens Ord

Såg två roliga kommentarer i min blogg . Någon är så feg och omogen och vågar inte stå för vad den skriver . Sluta läs min blogg då !!! Ska du skriva något mer så hoppas jag att du kan vara mogen nog att skriva ditt namn . Tyvärr så suger inte mitt liv . Det är nog ditt liv som suger nu . För jag börjar att bli lycklig igen :D

Party med brudarna ikväll ;)
Puss puss

Hittade det här gamla kollaget på syster dator :) KUL !

Kommentarer

  • Danne säger:

    Hej älskling! Bry dej inte om vad folk säger!

    Är man anonym har man inte ens yttrandefrihet anser jag! Sjukt fegt!

    Puss

    2009-01-29 | 17:24:19
  • Matilda säger:

    Ja det har du rätt i älskling ! :)

    Puss på dej

    2009-01-29 | 20:37:06
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/
  • Emma( ja äschel) säger:

    Gu va länge sen jag såg det kollaget :) hoppas vi kan hitt på nått nå tag...saknar er;( Hoppas allt är bra, el börjar ordna upp sig vad som än gjort dig nere! Puss å kram

    2009-02-11 | 00:18:42

Kommentera inlägget här: