matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Grattis på Din dag TogaToga ! :D

Kategori: Dagens Ord

Japp . Idag fyller Rickard år . Men vi ska fira honom på lördag istället . Han ska jobba i morgon tror ja :/
Men för mej , syster & Jeanette blir det fest ikväll iaf ;P Hoppas att Jennpa kommer in också ;)


Har varit till arbetsförmedlingen en sväng idag . Och där har dom ju inte bråttom som vanligt . Träffade Mickan på H&M idag också . Vi måste hitta på något nån dag gumman :D Vi var in en sväng på systemet också såklart ;P Efter det så gick vi hem till syster . Vi åt lite mat . Sen gick jag och syster och solade så vi blev bruna och fina ;D

Har fixat mej klar för kvällen nu . Ska åka hem till Jeanette snart på party ;) Men sego Martin som ska skjutsa oss har inte kommit än . hehe . Aja . Ska nog öppna mitt vin nu och ta ett glas ;d Nam nam !!!

Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: