matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

I torsdags när mamma o Theo hade vaknatså myste jag lite med lillebror .. Sen tog jag en prommis med honom till skolan i snöovädret ! Sen fortsatte jag fram mot byn o mötte upp Norling på Ica ..
Det nya fiket i Ockelbo öppnade inte förns kl 9.00 så vi kollade läget inne på Ica o sen gick vi till Bibblan o läste tidningen tills att klockan blev 9 .
Då gick vi till de där nya fiket o käka en god frulle :D Mmmm ..
Ut i kylan igen o skulle gå hem mot mamma .. Men då hade vi sån tur att Maggan & Göta åkte förbi o stannade o tog upp oss .. Så Maggan skjutsade hem oss till mamma .
Jag o Norling spelande Nintendo Wii i ngra timmar o han fick storstryk av mej :P HAHA ..
Sen när Norling drog så la jag mej i soffan o kolla på film .. Somnade till där en sväng . Sen så ringde Jennifer :) Hon skulle ner till Elin o fixa håret ..
Vid 17 tiden gick jag hem till Maggan & H-E o käkade jätte god mat :D De va nån köttgryta m potatis ! Smaskens vetty :d


Efter maten så gick jag hem till mamma o ringde Jennifer o kollade om hon va kvar hos Elin .. O de va hon :) Så jag gick dit ..
Satt hemma hos Elin hela kvällen o snackade .. Gick hem vid 00.30 . Satt mej vid datorn o sen så la jag mej i soffan o kollade på film igen :)

Fredag morgon vaknade jag strax före klockan 6 .. Gick upp till datorn o nörda lite .. Men de va inte så mycket som hände :(
Väntade tills lillebror o mammsen skulle vakna .. När dom väl vaknade så käkade jag lite välling till frukost o kollade lite på tv ...
Vid 9.15 tiden gick jag ner till Elin eftersom jag skulle vara barnvakt åt Elin .. Söta lilla Albin o Wilma :D
När Elin kom hem så rökte vi snackade en massa ...
Albin Wilma

Albin kramar Wilma :)

Elin skulle iväg sen så hon skjutsade mej hem till Linus o Jennifer .. Jennifer va inte hemma än eftersom hon jobbade .. Men Linus va ju hemma :)
Så satt o snackade o lyssna på musik med honom .. :)
När Jennifer kom hem så gick vi fram o handlade lite på Systemet inför våran lilla bastukväll ;) hihi ..
Prommis hem till Jennifer så att hon fick packa lite kläder .. Sen så ringde jag Yotanka o fråga om han ville skjutsa hem oss till mamma eftersom vi hade tung packning o de va kallt ..
Snälla Yotanka kom o skjutsade oss till mamma ... Sen så satt jag o Jennifer o sega resten utav dagen ..
Vid 18-19 tiden började vi o färga hennes hår .. Sen kom Linus o hans tjej Mickis ..
Jag o Jennifer hoppade in i bastun o började dricka så fort hennes hår va klart :) Full satan blir man ju när man bastar :P haha .. Kul va de :D Sen kom Elin o gjorde oss sällskap i bastun :D Linus o Mickis va tråkiga o ville inte basta .. Så dom satt utanför o höll oss sällskap så ist !!
Sen tröttnade Linus o Mickis o gick hem .. Jag o Jennifer fortsatte o dricka o Elin drack sin Cola hon :)
När vi hade tröttnat på o basta så hoppade vi in i duschen o gjorde oss i ordnig .. Elin skjutsade upp oss till Yotanka .. Jag o Yotanka satt o pratade en massa .. Sen satt vi alla vid den öppna spisen o rökte o snacka ..
Jag o Jennifer kom hem till mamma vid 3.30 tiden inatt .. Gick väl o la oss efter 5 tror jag ... Blev lite problem under nattens gång lixom .. :(

Jag o Jennis :) <3

Idag har jag bara legat i mammas säng o sovit o kollat på film .. Vid 23.30 tiden tog jag o Jennifer en prommis ute i vinter kylan !!
Nu sitter jag här vid datorn igen .. Tänkte gå o lägga mej i soffan o glo på en film om de går ngn bra på tv :)

I morgon åker jag äntligen hem till Gävle !! Ska bli skönt :D
Aja .. De va min tid i Ockelbo i korthet :P heh 
Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: