matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nope
2. Har du sett din bästa vän gråta? Jaa :(
3. Vad åt du senast? En hårdmacka med ädelost :)
4. Har du fått någon komplimang idag? Jag har inte hunnit träffa lr pratat med ngn än :/
5. Har du varit med i en rättegång? Japps 
6. Är du polare med grannarna? Nope
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Hmm .. I torsdags tror jag :/
9. Har du haft en stalker? De hoppas jag inte
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Näe . Kommer inte på ngn nu iaf !
11. Hur bra är din syn? Dålig . Har ju linser o glasögen . Men glömmer jämt o använda dom . Så jag ser gleeeist jämt ! hehe .
12. Var är dina syskon just nu? Evelina - Mariestad . Johanna - Gävle . Theo - Ockelbo .
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att jag träffade min älskade vän Cissi vid en flygplats ! :,(
14. Vem ringde dig senast? Yotanka
15. Vilken tid gick du upp imorse? 04.30
16. Vad ska du göra i helgen? Vet inte ?! Tänkte basta med Jennifer o Elin på fredag iaf ;D
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Rabo
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? ?? Nja . Brukar inte springa o taffsa på kändisar ja elle :P
19. Vad finns i din bakficka? Inget
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Jag sov faktiskt för ovanlighetens skull :)
21. Vad är det första du gör på morgonen? tänker --> va fan ska jag gö idag ?!
22. Vad ska du göra efter det här? Käka frulle med mammsen o lillebror när dom har vaknat :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: