matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Idag satt jag o Norling o hade absolut ingenting o göra som vanligt .. Då kom Norling på den geniala idén att vi skulle måla hans ena vägg i vardagsrummet som inte såg så bra ut :) Jag tyckte att de va en bra o rolig idé . Så vi gick till färghandeln o köpte lite bedrövliga färger o spånade på idéer :P
Väl hemma hos Norling igen så satte vi igång o måla väggen på en gång .. Det tog lite mer än 4½ timme o måla .. Men kul va de :D hehe ....
Sånt här kan hända när två människor är arbetslösa allt för länge :P hahahha ..
Början av målningen
Norling målar på för fullt
Och jag målar på för fullt
Också lär jag ju kolla mot kameran ;P
Klart ! :)
En till :)
Rosé ;P Nam nam !

Jag veeet ! Vi är bedrövliga .. hahahahha

Vi hörs Fuckface !
Pusss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: