matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår var jag sjukt bakis och ville självdö som vanligt :P haha .. Stina ringde o tjatade på mej flera gånger under dagen att jag skulle följa med henne o Sara ut . Var inte alls sugen men fixade mej lite snabbt där på kvällen och gick hem till henne .
Drack vin , sjöng , skrattade , pratade en massa om hur dum i huvet killar kan vara .. Vi hade en hata killar dag igår ;P haha . Pratade med Milla och försökte o övertala henne o följa med oss ut . Klockan halv tolv kom Milla på att hon ville följa med oss ut ;P haha ... Vadå seg ?! Så hon fixade sej lite snabbt o vi möttes upp vid Interpool strax efter tolv . Där blev de shots o träffade en massa kända ansikten :) Trevligt trevligt ! Sen gick vi vidare ner till HeartBreak och träffade ännu mer kända ansikten . Blev en massa dans , snack o dricka under natten !
Stina o Sara :)
Milla o Jag :)

Idag vaknade jag av att Stina ringde . Vi tog en prommis till Lidl o lånade Millas bil . Vi åkte till Sandviken o hämtade Stinas kort som Sara hade råkat få med sej hem inatt . Sa grattis till henne också såklart eftersom hon fyller 19 år idag ! Så Grattis på 19 årsdagen Sara :D
Vi stannade på McDonalds i Sandviken o käkade bakis mat o sen åkte vi vidare hem till Gävle ... Först innan vi kom hem till Stina så åkte vi förbi Nicole o Ramiz . Tog en cigg o snackade o sa grattis till Nicole som fyller 21 år idag :)

Nu ligger vi här i Stinas säng o slappar . Ska vila o sen ska vi hämta upp Milla på jobbet när hon slutar klockan åtta :)

I morgon ska jag orka kliva upp tidigt . Har lovat Nicole o hjälpa henne o städa ur sin gamla lägenhet kl åtta på morgonen . Sen på kvällen blire födelsedagsparty hos henne ;D Blir nice de !!!!



Grattis på 21 årsdagen Nicole :D


Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är det du som är Brunettebella, full varje kvälla?

    2009-09-01 | 12:35:09

Kommentera inlägget här: