matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Hej och förlåt för att jag inte har skrivit på länge .

I tisdags så åkte Milla , hennes syster , Norling , Bill , sis o jag till Ön o kolla läget . Det började med att Norling o jag var nykter där inne i öl tältet . Men alla var så dryg att vi inte orkade med dom . Så då lånade jag bil nyckeln av Milla . Jag , Bill o Norling gick till bilen o drack vin o öl . Bill gick in till öl-tältet tidagre . Jag o Norling satt kvar o fortsatte o drack o pratade en massa om himmel o jord . Sen när vi kände oss redo så gick vi in också . Full blev vi iaf . hehe . Sen när dom stängde kl två så åkte vi hem mot Gävle :)

Onsdagen så packade jag min väska o pratade en massa i telen . Sen vid 17 tiden gick jag hem till sis o väntade på Bill , Anders o Jessica som skulle komma o hämta upp oss .. Efter några stopp i Gävle så åkte vi vidare mot Båstad . Jag läste en bok på vägen dit . Jag läste DetSkaBliEttSantNöjeAttDödaDig av MagdalenaGraaf . Den var jätte bra :D Tummen upp för den !
När vi kom fram till Mellbystrand så packade vi in alla grejer i stugan o dom andra gick o la sej . Jag satt uppe i köket o läste klart boken :)

På torsdagen hade inte jag o syster så mycket för oss . Vi sov ganska länge . Gick ner till stranden o kollade läget där . Där var ju alla andra och höll på o fixade till Jetski tävlingen :) Sen gick jag o syster tillbaka till stugan o fixade oss för kvällen o drack vin .
När alla var klar nere vid stranden så kom dom upp till stugorna också . Vi hade en liten grill-fest . När vi hade ätit klart så började de o regna . Så alla gick till sina stugor . Jag o Bill fortsatte o dricka o festa . Vi gick över till dom andras stugor o hejade o drack . Sen gick vi tillbaka till stugan o la oss . Norling o sis sov ju redan :( Tråkisar !!
  

  

Fredagen så va alla nere vid stranden o fixade för tävlingen igen . Men jag o sis stannade uppe vid stugan o slappade eftersom de inte va nå bra väder :( När Norling o Bill var klar vid stranden så åkte vi till Laholm o kollade läget o gick på systemet o så . Sen när vi kom tillbaka så var de bara o fixa sej lite o sen så satte vi oss utanför stugan o lekte JagHarAldrig . Fick reda på lite roliga saker .hehe . Norlng gick o la sej . Men då kom en ny medlem till vårt bord . Anders från Falun kom . Vi pratade o hade trevligt långt in i nattens mörker .
  
  
  

  
  
  


Lördagen var de dax för Jetski tävling . Fint väder o allt ;D Så när jag o sis kände oss redo så gick vi ner till stranden o kollade när killarna tävlade . Senare på eftermiddagen så åkte jag med Jessica upp till stugorna . Där låg sis o vilade . Vi gick o duschade o fixade oss för ännu en kväll med grilling, vin o gott sällskap ;D Vi ställde upp ett långbord o alla dom andra kom på grillning vid våran stuga . Efter maten så tände vi på den ena grillen så lågorna stod högt upp . Alla satte sej i en ring runt om o pratde lyssnade p musik o hade trevligt .
Jag gick till stugan en sväng o då kom Anders . Vi pratade o rökte . Sen dök sis o Bill upp också . Vi bestämde oss för att beställa en taxi o åka till PeppesBodega . När vi kom dit o dansade jag o sis en massa . Sen när kvällen var slut där så blev de en taxi tillbaka till stugorna igen . Där fortsatte jag o Anders o drick o prata. Sen kom hans kompisar dit också o joina oss :) Det blev en sen natt . Somnade nog inte förns klockan var 8 på morgonen . Sen vid 9.30 tiden väckte Bill mej . Ååååh vad arg jag var då :P hahaha . Men de var bara o packa väskan o åka hem !
  
  

  
  
  
   
  
  

  

Jag sov heeela vägen hem till Gävle . haha . Vadå trött människa :P

Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Andreas säger:

    you go girl!!!!

    du är mkt finare än syster din!!!!

    tycker du ska ta för dig lite mer,

    å vissa att man inte behöver ha stora bröst för att vara vacker, det här är inge elakt mot johanna.

    utan ja bara säger va ja tycker, johanna är oxå skit fin men ja tycker du är finare;)

    2009-08-17 | 11:28:58
  • Matilda (jag:)) säger:

    Tack tack för att du tycker så :) Självklart så vet jag att man inte behöver ha stora boobs för att vara vacker . Men alla tycker ju olika . Och dom som bara tänker på boobsen på en tjej måste ju faktiskt tänka till en hel del . De är ju faktiskt en människa ! Jag har sagt att jag också ska göra boobs en dag . Vet inte när . De kan lixom bli om ett år . Men de kan också bli om sju år .. När man opererar om sej själv så ska man ju göra de för sej själv . Ingen annan .. De här med att du tycker att jag ska ta för mej lite mer förstår jag inte riktigt vad du menar . Jag trivs som jag är i mitt sätt att vara . Aja ... Tack för komplimangen iaf :) O tack för att du läser min blogg :)

    2009-08-17 | 17:12:07
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/
  • Andreas säger:

    Ta för dig lite mer menade ja att du verkar vara lite i skuggan av din syster men ja vet inte så ja tar tillbax de där:D

    ja min tjej vill oxå ja nya tuttar, å de e nått hon vill göra för sig själv, för mig spelar det ingen roll hon duger som hon e men mår hon bättre av de så tänker inte ja hindra henne.

    din blogg e bäst:P synd bara att du inte skriver i den varje dag.

    men du verkar ha fullt upp med att leva ditt liv å så ska de va. lev medans man kan:D

    2009-08-17 | 19:36:10
  • Matilda (jag:)) säger:

    Jo de blir lätt så att jag hamnar i skuggan av min syster .. Med tanke på hon ser ut så förstår ja .. De är både till de possitiva och det negativa . Jätte kul att du gillar min blogg :D Nu blev jag glad :D Jag vet att jag är dålig på att uppdatera . Men orken finns tyvärr inte varje dag . Sen så har jag inte allt för mycket för mej vissa dagar . Så då blir de lätt så att jag skiter i o skriva .. Sorry !! Ha de så bra och forstätt gärna o kommentera o läsa min blogg :)

    2009-08-18 | 18:27:14
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/
  • Andreas säger:

    de e givet att ja fortsätter läsa den;)

    2009-08-18 | 21:09:47

Kommentera inlägget här: