matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår tog jag 17.10 tåget med Jennifer till Ockelbo .. Vi tog en prommis hem till Katta och där blev vi bjuden på mat :) Sen skjutsade Katta hem hos till Flemming . Där bytte vi bara om och sen tog vi en prommis hem till mammsen min :) Drack lite vatten och ringde ett samtal lr två :P Hellen kom förbi och hämtade upp oss .. Hon var trött och skulle hjälpa Jennifer med nått på datorn . Så när vi hade varit hemma hos Jennifer och fixat de där så åkte vi med Hellen till Rabo och gick därifrån :) Väl hemma hos Jennifer igen så kollade vi på tv och satt vid datorn innan vi la oss för att sova ..

I morse skjutsade Flemming mej o Jennifer hem till mamma .. Men här var de tomt i huset . Jennifer gick till praktiken vid 10 tiden . Då blev jag ensam :( Kollade på en film på tv . Depp film :( Bra gjort Matilda .. Nu när du redan är så deppig !!!! Jävla pucko man är då :P
Aja ... Vid halv ett tog jag mammas cykel o cyklade till Theo´s skola för att hämta upp honom . Och sen cyklade vi vidare fram på torget och köpte glass på Trillin :) När vi hade ätit upp glassen så cyklade vi hem .
Hoppade studsmatta och Jennifer kom förbi och hoppade med oss på hennes rast också :D
Lillebror kollar på tv nu .. Men ska få ut honom i solen igen .. De är ju så häärligt :) hehe .....

Lillebror Theo






Men varför gör man sånna saker ? Ljug inte för mej !!!!! Fick ju reda på att mitt X ljuger mej rätt upp i ansiktet igår .. Fy fan !! Var ärlig istället .. Vad tjänar han på o ljuga för mej ? Inte ett skit faktiskt .. Aja .. måste släppa de där nu .. Men jag vill ju bara att han ska må bra .. O jag också för den delen .. Och då måste vi kunna vara vänner tycker jag ... Inte för att vi ska umgås precis .. Men jag bliir sååå arg när han ljuger !!!!!!!! Vi måste kunna prata med varandra som vanliga människor .. Jag vill nog inte se honom . Har fått reda på så mycket skit så jag blir fan äcklad :(



Lägger ut lite bilder från dagen senare :D
Nä nu ska jag ut i sooolen ;)
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: