matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

God mat hos pappsen igår :) Sen så skjutsade pappa mej till IP där Marcus stod o väntade med lastbilen .. Trevlig tripp till Örebro men trött som tuusaan var jag .. Tack för att jag fick åka med Marcus :D Syster , Dalton & Chuck kom och hämtade upp mej i Örebro . Pratade och hade mys innan vi la oss för att sova ..

Upp tidigt i morse eftersom Dalton inte ville sova nå länge :P heheh ... Duschade o fixade mej och sen så åkte vi ner till stan här i Mariestad för att fika med Emma och hennes bääbis Felicia :)
Efter fikan ville Eve sola .. Så då var jag såklart barnvakt åt gobiten ;D
Pappa och syster kanske kommer ner ikväll .. Sen stannar Johanna här med mej i några dagar innan vi åker hem till Gävle igen !

Nu ska jag gosa med Dalton !!
Vi hörs sen Fuckface !
Puss puss
Syster & Dalton
Chuck i soolen :)
Super glad Dalton :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: