matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Syster , jag & Steffo tog en galen tripp till Hedesunda för att hämta Malin och hennes syster Marie .. Sen en galen tripp hem till Gävle igen för att fixa oss för party ;) Jennifer ringde mitt upp i allt och kunde ju inte hålla sej .. Så hon kommer snart hit ;D hehehe ... Blev ju såklart huuur happy som hellst när hon sa att hon skulle komma !!
Nu sitter jag , Jossan , syster , Malin & Steffo o snackar skit o väntar på mer folk ... Såklart så dricker vi en massa o tänkte bli kriminellt berusad ;P hahahaha ...
Stackars Tc håller på o dör där borta i Norge :( Vi lider med Du !!!!
Vi ses väl ute i dimman Fuckface !
Puss puss

Nice att Malin festar med oss ikväll ... Längesen nu gumman !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: