matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Idag vaknade jag av musik .. Alltid härligt att sova hos syster eftersom hon alltid väcker en med bra musik :) Duschade o fixade oss .. Malin kom vid ett tiden och det blev en prommis i Boulongen . Vidare till stan och träffa Steffo ... Vi fyra tog en tripp till Ockelbo för att hoppa studsmatta hemma hos mammsen ! :D Synd att de inte var nå sol i Ockelbo bara :/
Jag & Steffo ..
Snygg stil :P haha
Malin såg ju rolig ut hon också :P haha
Inga ben ?? :S
Jag ramla o Steffo skratta åt mej :P


När vi hade hoppat klart så åkte vi fram på byn o kolla läget . Sen åkte vi hem till Gävle :) Vi släppte av Malin hemma hos henne o käkade mat på Wayne´s . Kallröktlaxsallad ;D Gotti men dåligt med lax .. Två små bitar bara :( När vi hade ätit klart så åkte vi hem till mitt X för att hämta ett kvitto på min soffa . Sen vidare hem till syster för att kolla på DesperataHusfruar :D Steffo åkte hem och Martin kom hit senare ;D Vi umgicks o pratade o skrattade en massa som vanligt ;P haha .. Hur kan man vara en sån rolig människa Martin ? Du förgyller mina dagar iaf .. Man kan inte ha tråkigt med dej gubben ! hahahaha .

Martin gick hem för en liten stund sen .. Men nu är David/Leo här och grattar Johanna :) Vi ska nog ut o åka en sväng låter de som .. Sen ska vi sova .. Känner mej lite trötter faktiskt :/ Tänker ju på de där hela tiden ..........

Hoppas att du har haft en bra dag syster ! Älskar dej !!!!

Vi hörs Fuckface !
Puss puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här: