matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår blev de utgång i Sandviken . Mycket folk o alla blev full som tusaan :P haha .
På dagen så gick jag och min kära syster till Mingel&Bar för att äta .. De blev några cider också ;D Tommi & Toffe kom förbi också :) Toffe tog en öl med oss .. Sen så åkte vi till Hemlingby för att hälsa på hemma hos Bill ..
På Mingel&Bar :D Gott de va då !

Hos Bill !


Vi skjutsade hem syster och åkte vidare mot Åmot för att hämta upp Erik ... Sen direkt hem till syster ... Party o sen Sandviken som jag skrev :P hehe .

Jobbade 13-21 idag .. Seeeg som tuuusaaan !! Skönt när jag hade slutat iaf ;P Pratade med MoaToa i telefon typ hela vägen hem till Gävle . En massa att prata om nu eftersom vi inte träffats något på typ en vecka !! :(

En prommis från Maxim hem till Tc för att kolla på HejaBjörn med Tc , syster & Steffo :D

Är hemma hos syster nu ! Ska väl ta en dusch o sen sova tills i morgon :P
Klockan är ju efter tolv så jag kan ju skriva en sak nu ......

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SYSTER ;D 14/4-86



Dåligt skrivet idag .. Jag vet .. Orkar inge mer nu ...
Vi hörs Fuckface !
Puss puss


























Nä nu vill jag mysa med DU !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: