matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår så var vi på fest hemma hos Crusse ... Sen så blev de HeartBreak ... Inte så mycket kommentarer om kvällen .. Men fick höra en sak idag som tydligen hände igår . Ledsen och besviken . Men min magkänsla hade rätt iaf !! FAAAAAN ! Jag ville inte tro de om dej .. Men men .. Som du skrev till mej : Livet är hårt !!

Aja ... har vart med Stina och Bööögil på stan en sväng idag ;) Sen så tog Stina oh jag 16.15 tåget till Ockelbo . Mammsen kom och hämtade upp mej på stationen .. När vi kom hem så stod Jennifer o Pillan där :) Dom hade vart på en liten prommis i de fina vädret . När jag kom in så stod de PÅSKMAAAAT på bordet :D Hääärligt .. Pratat i telefonen en massa har jag gjort . Nu ska jag fixa mej lite snabbt här så mamma kan skjutsa mej hem till Stinas syster Jenny :D Hoppas att de blir en rolig kväll i Ockelbo .. Är dock lite orolig !! :/

Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Jag , Stina & Jennifer :P





























Orkar jag mer ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: