matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

I lördags blev de utgång med Stina o Moa :) Kvällen flöt på bra .... Jobb på söndagen .. Fick skjuts av Tommi o Moa eftersom dom ändå skulle åka till Ockelbo så tog dom vägen förbi Sandviken :)
När jag hade jobbat klart för dagen så stod söta Moa utanför och väntade på mej ;) Vi åkte hem till Gävle o hämtade upp två kriminellt berusade människor .. haha ... Skjutsade hem Anna och tog med Jennifer hem till mej . Fixade mej lite fort . Hämtade upp Anna igen : Sen när vi kom till Toffe så bara kom de .. Jag spydde ?! Ojoj .. Va hände ?! :/ Kvällen är ett stort ? Men kul va de så länge den vara :D
Igår var de en slapp dag hela dagen !!
Idag ska jag fixa nytt pass !!!!!!! Handikappad utan legg ju :( Aja . Orkar inte riktigt skriva . Men de märker ni kanske :P hehe .. Vi hörs Fuckface !
Puss puss
De går ju bra "hennifer" ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: