matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår va jag o Jennifer ju hos Tc som jag skrev då ... Sen tog vi en taxi ner till HeartBreak .. Kollade runt där ett tag . Bedrövade oss över hur fulla folk va och hur dom höll på :S Vi är väl inte så ?! Vi frågade Tommi när vi träffade honom ... Men vi fick ju inte de svar vi ville !! Svaret va att vi är 10 gånger värre :/ Shit ! NEEEEJ de är vi inte :P hahaha ...
Jag o Jennifer gick hem till mej vid halv två och sov ...

Upp tidigt i morse och skulle gå till bussen på stan ... Men när jag nästan var där så kom jag på att dom stängt av stan .. Började att gå mot busshållsplatsen vid Arbetsförmedlingen .. Men där gick inte bussen heller förbi ?! Så jag började att gå i rask takt ner mot stationen ... Men vad händer där då ? Joo bussjäveln går ju för fan inte ens från stationen !!! Hur i hela helvete kan inte bussen gå från stationen ????? Jag går fram till en annan buss .. Tror de var buss nr 15 och frågar vart 41 mot Sandviken går .. Men han säger att den går från Maxim och pekar .. Men jag hinner ju inte att gå dit och MÅSTE verkligen hinna med bussen säger jag .. Men då är han som kör bussen så snäll mot mej och åker lite tidigare och gasar på så att jag hinner med 41:an mot Sandviken i sista sekund :) TACKAR !!!!!
Dagen på jobbet gick jätte bra :D Skönt att vara tillbaka igen !
När jag slutat så tar jag bussen hem till Gävle och går direkt till Polisen för att fixa nytt pass .. Men de går ju inte :( FAAAN !! Jag har ju inge legg .. Aja .. går till stan och träffar Anna och Jeanette ... Sen kommer Stina också :) Vi lallar runt på stan en massa .. Min kära mor ringer till mej och vi bestämmer oss för att ta en fika tillsammans på Wayne´s .. Jeanette förljer med hon också .. När vi hade fikat klart så sprang mamma ner till tåget för att åka hem till Ockelbo . Moa ringde mej då när mamma gick . Hon var i Gävle :D MoaToa undrade om jag ville följa med till Sandviken en sväng så hon kunna byta om .. Klart att jag ville de !!!
Jeanette hänkade också med till Sandviken . Hon bytte om fort som blixten och sen åkte vi tillbaka till Gävle för att träffa Tc ... Jag behöver ju någon som köper ut på Systemet åt mej nu när jag har "slarvat bort" mitt pass :P Tack för att du var så snäll o köpte åt mej Tc !!
Jag o Moa släppte av Tc o Jeanette och gled runt o hälsade på lite folk ..
Klockan åtta hämtade vi upp Jennifer .. Jennifer solade och vi åkte hem till mitt X för att hämta mina linser och käka lite tjockis mat :P haha .. De blev MAX .  Men mitt X var inte hemma .. De var tomt som tusan där i lägenheten .. Inte ett enda djur va hemma :( Jag som ville träffa mina katter !!!!! Skit korv !
Vi hämtade upp Jennifer från solningen och åkte hem till VildHasse :) Han och Jani satt och drack "loka honung" (öl) :P
Nu så har de ju inte hänt så mycket mer .. Vi ska väl hitta på nå kul sen .. Hälsa på Tc :)

Jobb för mej i morgon ... 9 - 16.15
Vi hörs Fuckface !
Puss puss









Grattis på födelsedagen VildHasse !!


























Hur ska jag klara mej helt ensam i morgon ?? :( FUCK !! Jag som hatar att vara ensam :,(

Jag vill mysa med DEJ !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: