matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

När jag kom hem så hittade jag min kära Sambo där :) Vi åt lite mat och sen blev de en prommis :) Jag tror att jag ska börja ett nytt liv nu faktiskt .. I morgon blir de prommis igen !! Matilda ska bli duktig igen :D hehe ...
Jeanette åkte med sina föräldrar och handla ... Sen blev de en prommis hem till Tc . Har kollat på en film nyss .. Vi kolla på en konstig film som heter Fatso .. Inte att rekomendera tycker jag ! Grymt konstig !!!!
Nu ska vi kolla på Marley&Me :) Den har jag velat se länge ... Men jag fick ju inte se den me den människan som jag hade bestämt o se den med tyvärr :(
Tuuuur att Tc o Jeanette ställer upp :D hehe ...
Aja ... Lär sluta nu efterosm Tc sitter här o säger att han hatar Facebook o Blogg !!!! :P Aj löööve it ! :D hahaha :P

Marley&Me tajm .. Sen prommis hem o sova !!
Vi hörs Fuckface !!
Puss puss























Jag vill mysa med DEJ !!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    stakars

    2009-04-02 | 00:38:49
  • Matilda säger:

    förstod inte riktigt de där ?? :/ men men :)

    2009-04-02 | 20:41:38
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: