matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår kväll tog jag och Jennifer halv åtta tåget hem till Gävle . Vi gick direkt hem till syster .. Kollade på DenRätteFörRosing ... Men DenRätteFörPoulsen då !!! Vem är de ?
Sen kollade vi på DesperataHusfruar och efter de så kollade vi såklart på AndraAvenyn :D Åååh vad de är bra alltså !
Vi pratade en massa om allt som har hänt och sen gick vi och la oss för att sova vid halv ett ... Men jag kunde inte somna .. Låg och tänkte till klockan blev tre , halv fyra :( Usch !!!!!

I morse väkte syster mej och vi gick ner på stan en sväng .. Sen gick vi ner till stationen för att hämta ut hennes Sälen biljetter ... Men då blev de nå fel på maskinen så hon fick inte ut några biljetter :( Hoppas att dom hinner fixa de tills att vi kommer dit igen när hon ska åka ..
Johanna och Jennifer gick hem till henne och jag gick hem och kollade posten . Sen gick jag ner till stan och träffade Steffo .. Vi hämtade upp Johanna o Jennifer och åkte vidare mot Ockelbo :) Lyssnade på massa bra musik och taggade ...
När vi kom till Ockelbo station så stannade civil polisen oss :( Fuck !! Vi hade ju inte åkt helt lagligt .. De gick visst lite fort de där !! Ojoj ....
Steffo fick följa med till polis bilen och satt där ett bra tag .. När han kom tillbaka till oss så hade han böter på 3500 och utan körkort i några månader .. :( Steffos kommentar va : Jag ska ju bara låna ut de i några månader !
Fyyy vad jag tycker synd om honom nu !!
Aja ... Är hemma hos Jennifer igen .. Johanna och Steffo skulle på Trillin o käka lite mat med Hellen .. Sen skulle Johanna till tuttdoktorn .. Steffo hämtar mej då :)
Sen när syster är klar så åker vi hem till Gävle .. Syster packar resväskan och sen ner till stationen för att vinka av henne :(

Jobb för mej fre , lör , sön , mån & tis .... Skönt med lite jobb nu :) De behövs !

Nu ska Jennifer plugga lite ... Så jag lär sluta ! Får se när jag får tag på en dator igen :/ Ni märker väl när jag skriver :P
Vi hörs Fuckface !
Puss puss




















Jag vill mysa med DEJ !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Söt färg på hår och tröja..samma färgbad.matchar bra........he he

    2009-04-02 | 00:44:25
  • Matilda säger:

    Ja visst är hon söt min kära kusin ;) De vet jag att du tycker ;P

    2009-04-02 | 20:40:33
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/
  • Nathalie säger:

    Färgen är såå jääävla snygg, och jenna passar suuper i det ;)

    2009-04-03 | 11:34:25
    Bloggadress: http://nathaaliiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: