matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Vin ikväll :)

Kategori: Dagens Ord

Min dag igår !
Igår efter att vi hade ätit så färgade jag och Nattis håret på varandra .. Sen åkte Nattis hem . Jag och älsklingen låg i soffan och hade en massa mys resten utav kvällen .. :)

Min dag !
Vaknade i morse strax före 6 av att Mungo jamade som tusan .. Jag fick typ damp på honom .. haha .. Men älsklingen skulle iaf upp då så han släppte ut honom .. Då somnade jag om direkt :) Sen ringde min klocka på mobilen kl 7.30 . Så då var det dax att gå upp till jobbet . 3 tmmar blev det idag bara :( Men jag är i behov av pengar så jag tog dom 3 timmarna ! Åkte hem med 12.30 bussen från Sandviken och gick förbi Polhem .. Jag ringde till Jennifer då .. Hon och Anna kom ner till mej sen så hängde jag med dom upp . Vi satt där ett tag och pratade en massa . Sen gick jag och Anna till ungdomsmottagningen . När vi var klara där så gick vi till Kalas & co . Anna och jag vär där i typ 1½ timme .. Vi testade en massa kläder och peruker . Skit kul ! Vidare till Systemet och köpa en massa vin till kvällen :)

Sen tog jag och Anna bussen hem .. Väl hemma så sitter Danne och kollar på tv . Så jag börjar laga mat . Det blev lax och potatis med stuvad spenat . Det blev jätte gott ! När vi hade ätit klart så åkte älsklingen till Nattis och hämtade mitt vin som jag hade glömt där igår . Sen åkte han och tränade .. Pratade lite i telefon med Nattis , Stina och Jennifer :) Men Jennifer kom hit efter 5 min :) Nu ska vi duscha och fixa oss för kvällen .. :) Vi ska hem till Jeanette på fest ! Ska bli kul !!

Vi hörs i morgon !

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: