matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Varför sjuk ? :(

Kategori: Dagens Ord

I morse vaknade jag först vid 9.30 tiden .. Kramades med älsklingen o kollade på tv . Sen somnade jag om ... Sov till 14.15 typ . Till mitt försvar så har jag feber :P hehe .. Ringde till syster för hon hade skickat mess :) Sen pratade jag med Jennifer en liten stund .. Berättade att jag skulle ringa till jobbet och säga att jag inte kan jobba i morgon så att hon visste att hon kanske skulle få jobba i morgon istället för mej .. Och det slutade med att det blev Jennifer som fick jobba :) Lite avis på henne ... Jag vill ju jobba o tjärna pengar !! Men kan ju inte komma till jobbet och smitta min brukare .. Det är ju inte så snällt . Och jag är  ju en snäll person :P haha !

Gick upp och kollade på tv en stund ... Älsklingen kom hem från ett jour jobb och skulle iväg igen !! Men den här gången skulle han åka iväg och kolla på en vinter bil . Så då följde jag med också .. Jag vill inte ligga här hemma helt ensam och uggla hela dagen !! Jag HATAR ju att vara ensam . Vi hämtade upp Johan och åkte till Ludvika .. Älsklingen köpte nån Volvo .. Jag kan ju inget om bilar så ni får tyvärr inte veta något mer om bilen . haha . Jag vet ju att det är en Volvo iaf :P

Det tog ju några timmar det där med bil handlingen ... Kom hem till Gävle:) Men då ville älsklingen ner till garaget och fixa lite i bilen . Så jag följde med honom ;) Stackars Daniels telefon blev ju terrad av samtal för att han var nykter . ALLA ville ju ha skjuts någonstans !!! Men det slutade med att vi åkte till Ockelbo och hämtade Huld . När vi kom hem till Gävle igen så hämtade vi upp Stina och Jennifer också ... Skjutsade hem Stina och Huld ;) Sen hämtade vi upp Bill också skjutsade vi han och Jennifer hem till Jeanette ;) Undrar vad dom skulle göra ? ;P haha ...

Äntligen hemma ! Kollar på någon usel film på tv och skriver i den förbannade bloggen :P Nu ska jag gå och lägga mej i sängen och snora ! haha .. Älsklingen har redan lagt sig . Ska pussas lite sen måste jag sova ! Håller ju på och somnar när jag sitter här och skriver :P

Krya på mig ! Natti natti . Vi hörs .




Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: