matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Vad jag är duktig :)

Kategori: Dagens Ord

Danne kom hem efter 3 inatt ... Jobbigt !!! Jag kunde ju inte somna när han inte va hemma ! Jag blir ju så orolig ..

Min dag !
Vaknade vid 10.30 idag . Käkade frukost o sen ringde jag o väckte Johanna :) Stackarn har ju jobbat natt ... Men hon ville träna ändå ..
Snabb prommis iväg till Korpen o träna lite spinning . Hur jobbigt som hellst ... Tränarn körde ju som fan med oss !! haha .. När vi hade tränat klart så orkade inte jag o Johanna vara med på core . (vi är inte lata ! hon körde ju slut på oss:)) Vi gick ner o prova banden istället !

Känns skönt o kommit igång med träningen ! Nu ska jag INTE vara lat mer . Jag ska bli smal o fin istället ;D

Johanna gick hem o jag stannade till vid Polhem o sa hej till Stina :) Hon är så duktig som går i skolan !! Sen hade hon lektion så då gick jag hem till min lilla älskling som inte mår så bra idag :( Stackarn !

Nu ska jag laga lite mat !
Vi hörs senare :)

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: