matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trött som vanligt !

Kategori: Dagens Ord

Idag så vaknade jag sent av att Nattis ringde :) Vi skulle ju sola idag men båda sov .. haha ! Pratade i telefon med Jennifer en sväng . Sen så ringer Nattis och säger att hon kommer hem hit till mej och vill att vi ska åka till Valbo .. När Nattis kom så ringde Mammsen och ville komma hit ... Hon var sugen på mina bullar som jag bakade förra veckan :D Värmde på  bullar åt Nattis och Mamma . Jag fixade mej under tiden ... Vi skulle ju till Valbo och hade inte hela dagen på oss :P

Mamma åkte efter en liten stund eftersom hon jobbade .. Så jag och  Nattis åkte iväg till Valbo och kollade runt en liten stund .. Jag köpte ett par nya svarta skor på Stadium idag ... Jag och mina fingrar !!!! Måste göra något åt mina shopping vanor .. Jag har ju egentligen inte råd !!!! FYYYY MATILDA !!! haha ! Johanna ringer och skickar sms en massa till mej när vi är i Valbo .. Jag tror att hon hade tråkigt när hon väntade och satt på bussen hem från Sandviken :P

Nattis skjutsar mej till busshållsplatsen där Johanna ska hoppa av ... Vi ska gå och träna när hon kommer in till Gävle . Spinning kl 17 i 60 minuter blev det för oss idag ... Jag känner mej så duktig som kommit igång med träningen :D

En prommis hem från Korpen ... Pratade med mammsen under tiden .. När jag kom hem så skalade jag potatis och gjorde RIKTIG potatismos med falukorv . Matilda = Kock :P haha .. Skönt att laga mat och äta tillsammans med älsklingen . Förr åt vi ju jämt ute och typ ALDRIG tillsammans :(

Pratat i telefon med Hellen om morgondagen . Den får ni höra om i morgon :) Nu ska jag kolla på tv och mysa med Daniel ;) Vi hörs !

Lite bilder :
är full ?! haha                                                           
Nattis                                                                                          Mamma
(jag måste knäppa ett "normalt" kort på dej)            

Puss puss

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Hahahaa, vilket kort ;b

    2008-10-10 | 17:13:16
  • Matilda säger:

    Ja jag vet :) hehe ... Vi måste fixa ett annat ! Men du fixar ju ALDRIG din kamera så vi kan få ut lite bilder från den :P

    2008-10-10 | 23:37:52

Kommentera inlägget här: