matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Snart så :)

Kategori: Dagens Ord

Äntligen så ska jag vara ledig :) Har bara i morgon kvar . Sen har jag inga fler tider på jobbet ... Skönt att vara ledig i några dagar .. Men frågan är när jag får en tid igen ?! :S Kommer nog att få ett litet samtal av Mia i veckan som vanligt :) hehe . Dom här dagarna har jag då bara jobbat , sovit , jobbat och sovit ... Roligt liv jag har va ? haha ! I morgon ska jag jobba 9 - 15.15 och sen ska jag en snabbis ner på stan och kolla .. Efter det blir det nog träning på Korpen med Anna panna :)

Jag längtar tills på lördag nu !! Feeeest ! ;)
Hellen --> Jag hoppas att du kommer och blir full med mej och visar din fina hårfärg ;) hehe
Stina --> Hoppas att du börjat läsa min blogg nu !! Och att du blir full med mej på lördag också . Svik mej inte ;P
Nattis --> Skit i allt och kom på lördag !!!!! haha .

Älsklingen och jag har duschat nu och ska sova .. Jobb tajm i morgon ju :(

Natti natti gott folk :) Vi hörs !
Puss puss

Johanna Nattis Jag   Jennifer och Hellen   Johanna Hence Hellen
Vad händer på korten ? :P Jag umgås med konstigt folk bara ..  haha
Stina o jag :)     
Stina & Jag                        Fullast ever ?           Anna & Jeanette ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: