matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sjuk :(

Kategori: Dagens Ord

Min dag igår! 9-okt-08
Vaknade kl 9 eftersom jag , Johanna och Tommi skulle träna kl 10 .. Men träningen blev lite senare .. En timmes träning :) Sen blev det en prommis till Brynäs eftersom jag och Johanna ville bli lite bruna ;) När vi hade solat klart gick vi hem till Johanna och duscha . Men det blev ett bad för mej .. Härligt ! Jag vill också ha ett badkar !!!

Jennifer och Hellen kom dit också . Vi skulle till något jobb grejs på Läckerol Arena ... Vi åkte dit och jag skrev på tre intresseanmälningar tror jag att det var .. :S När vi var klara där så åkte vi ner på stan . Kollade runt lite och till slut blev det en BH för mej på Cubus ... Men till mitt försvar så var den billig med en massa rabatt . hehe .

Vi käkade på Java och sen åkte vi hem till mej och packade lite kläder för kvällen ... Det skulle nämligen bli utgång ! Hem till Johanna igen och fixade oss för kvällen :) Försökte att skriva i min blogg men då hakade Johannas cp dator upp sig !!!!!!! Så allt jag hade skrivit var som bort blåst :( När jag fixat mej klar satte jag mej i sovrummet  och kollade på Andra Avenyn :D Yes !!

Sen kom Anna panna också :) Och till slut kom Hence hem och fixade sig ganska snabbt ! Iväg i taxi hem till nån Oskar som hade en liten för fest . Men trevligt var det där iaf ! Efter några timmar blev det taxi igen men den här gången åkte vi till Slick . Jag tog det lugnt igår så det blev bara två glas vin på för festen typ . När kl var 1.15 gick jag och Anna hem .

Älsklingen låg i sängen och sov när jag kom ... Han är ju så söt !! Älskar den där snarkande plutten ;) Pussar lite på Daniel innan jag somnar . Zzz ...

Min dag idag ! 10-okt-08
Larmet började pipa 7.23 på min mobil . Låg kvar och snoozade och kramade älsklingen en liten stund . Sen ringde Jennifer och kollade så att jag hade gått upp :) Gulligt av dej att du orkade ringa ens . Tack Jennifer !! Fixade mej och gick iväg till bussen . Jag var rätt pigg ändå .

Jobbade till kl 13 idag bara .. Ringde till Nattis när jag väntade på bussen . Hon låg ju och sov än . haha . Sen åkte jag hem och slappade vid tv:n en liten stund . Ringde Daniel och kollade om han ville ha lite mat när han kom hem från jobbet :) Och det ville han ..

Fixade kyckling och wook i coconötsmjölk med nudlar . Nattis åt här hon också :) När vi hade ätit klart så åkte älsklingen iväg och jag hade i en film som jag och Nattis skulle kolla på ... Men jag somnade typ direkt . hehe .. Vaknade när filmen var slut och hade feber :( Jag kokar !! Jag ringer älsklingen och ber honom hyra en film med sig hem . Men han vill inte åka själv och gulliga Nattis följer med honom och hyr Chuck & Larry och köper chips , dipp och dricka :) Vi kollar på filmen och sen åker Nattis hem ... Kollar lite på tv och pussar på Daniel så han blir sjuk med mej :P haha .

Sitter ju och skriver på bloggen nu och kollar på tv under tiden .. Just nu är det Hål i Väggen på 6:an ...

I morgon är jag ledig och på Söndag ska jag jobba .. Hoppas att jag hinner bli frisk så jag kan tjäna lite pengar då bara :) Tänkte gå och sova nu ... Är helt slut !! Träningsvärk har jag också !!!!!!!!

Lite bilder :
     
Min bääbis Mungo :)                                                   Söta Challe :)

Krya på mej ! Vi hörs nog i morgon :)

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: