matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ny ny ny Bloggare !

Kategori: Dagens Ord

Hello !
Fattar typ ingenting .. Men kanske kan få hjälp av Hellen pellen så jag vet hur jag ska fixa min blogg .. :)
Som jag har fattar om bloggandet så skriver man typ om sitt patetiska liv varje dag .. Vad gör jag på dagarna då ?? :P

Min dag !
Vaknade sent idag .. Johanna o jag skulle ut å gå .. Så vi tog en liten prommis till Dollar Store :)
Jag köpte lite handdukar mm. Behövs här hemma kan jag loova !!
När vi hade handlat klart så gick vi hem till Johanna .. Sminkade oss o sen kom Hellen , Sussa o lilla Challe :)
Guud va söt han e då !!! Jag vill också ha !!!!!!! Men jag får vänta eftersom Danne inte vill än :(

Dom kom ju in till "stora staden" eftersom vi skulle käka ute hade vi tänkt . Men då blev det problem .... Vart ska vi äta ??
Det blev Helt Enkelt som vanligt !! Gotti gotti :) O alla käka vi festaost fylld kycklingfilé ... Som vanligt .. haha !!
Men den är ju såå god .

Efter det gick vi en sväng på Gina Tricot :) Jag skulle ju inte köpa nått !!!!! Men SOM VANLIGT så kunna jag inte hålla händerna i styr .. Så det blev två klänningar , ett par svarta jeans o två tights :D
Kanske ska knäppa kort med min ur usla kamera på mobilen så får ni se !! :)

När vi va klar där så skjutsa Hellen pellen hem mej ! O min älskling satt hemma o drack öl han .. haha !! Han har haft jour hela veckan så han är ledig i morron .. O då tycker han alltid att han är värd o dricka öl o gå ut på dom torsdagarna :S

När Daniel hade duschat o fixat sig så fick jag pussar sen åkte han :(

Jaha .. Då satt jag hemma själv helt plötsligt ?! Hatar o vara ensam !!!!! Ringde Nattis ... Hon skulle till hennes kompis Stina . Jag ville ju inte vara ensam :( Så jag bjöd hit dom på mina kanel bullar som jag bakade här om dan :)
Pratade en sväng med Jennifer också !! Hon o Jeanette skulle följa med ut o gå en sväng med mej sen .

När klockan va strax före 22 så åkte Stina o Nattis :( Men Jennifer , Jeanette o jag skulle ju ut o gå vid 22 tiden ändå !
Jennifer ringde prick kl 22 så då gick vi o mötte varandra :)
Vi tog en sväng till Billy eftersom min älskling va där på fest ! Kul o träffa Billy , Loik (Jonas) o Greven (Marcus) också :D
Pussade lite på min älskling ;D Sen gick jag hem till mej o Jeanette o Jennifer gick hem till Jeanette ...

Kom hem .. Kände mej ensam :( Pratade lite med Johanna (syster) , Danne (älskling) , Jennifer (kusin) o Hellen pellen :) Hellen berättade att hon hade en blogg o sa att jag kunde läsa den om jag hade tråkigt :) O det hade jag ju :P haha . Så jag läste den o kom på att jag kan ju också fixa en blogg !! :D

Nu sitter jag här med datorn o skriver en massa skit bara ... Vem vill läsa det här då ?? Tydligen så vill ju du läsa det här !
Hoppas att du vill läsa igen :) Va ju trevligt det här !

Försökte o knäppa kort på mina kläder som jag köpt .. Men med min cp mobil söög ju bilderna !!! :(

Andra bilder :

Hellen o jag :)   Jag o syster :)   Jennifer o jag :)   Jag o älsklingen ;)
      Hellen o Jag :)          Jag o syster :)         Jennifer o jag :)     Älsklingen o jag ;)

Nu ska jag kolla på tv o vänta på att min älskling kommer hem !! 

Puss puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: