matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mitt liv .. Vad händer ?

Kategori: Dagens Ord

Är det kul ? Nja ganska trött idag ... Somnade sent inatt o sen upp i morse o jobba i Sandviken .. Dagen på jobbet gick ganska smidigt :) Jag gjorde köttfärslimpa för första gången i mitt liv !! Hon sa att den va jätte god .. :) Så jag är värsta kocken nu ja !! haha .

Älsklingen hämtade mej efter jobbet o vi åkte direkt till hans mamma o gratta henne eftersom hon fyllt år i veckan :) Jag käkade lax :D Mmm ... Gotti gotti ! :) 

Sen skynda in till Gävle o träffa Stina flina ;) Hon va glad som vanligt hon ... Börjar bli sig själv igen !! Bra d gumman . Mycket roligare när du är såhär .

Gick en snabb sväng på stan . O jag som vanligt kan inte hålla händerna i styr .. Jag köpte en klänning på B-Young o smycken o strumpbyxor på Gina Tricot !! Fyy Matilda ... Du har inte pengar till o shoppa kläder !!!!!!!!

Klar på stan .. Bussen hem till Stina o Magnus o hämta lite grejer ... Älsklingen kommer o hämtar upp oss snäll som han är . Så slapp vi ta bussen igen ! :)

Väl hemma så öppnar Danne en öl direkt .. haha . Pratar med Nattis i telen o hon kommer hit :) 
Sen kan jag inte skriva nå mer för Nattis kom ju nyss ! :D

Kanske dricka lite cider ikväll o gå ut ... Men jag ska ju jobba i morgon :(
Hör av mej sen om vad som händer !

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: