matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jobb jobb !

Kategori: Dagens Ord

Torsdag kväll :
Fest hos Jeanette och så blev det utgång på Slick :) Jätte roligt hade vi . Sen gick jag och Anna hem tsm .. Vi satt vid Volvo och pratade jätte läänge innan vi delade på oss och gick hem ! Älsklingen sov som en stock när jag kom hem .. Oj oj vad han är orolig för mej när jag är ute :P haha . Min mobil blev cp någon gång under kvällen också . Den gick inte att knäppa på :( Inte när jag hade laddat den heller !!!

Fredag :
Jag vaknar av att Nattis ringer och väcker mej vid 12 tiden tror jag att det var .. Jag kollade lite på tv och slappade . Gjorde i ordning fiskpinnar och mos . Men jag var för dålig för att kunna äta något :( Fixa i ordning mej så att jag såg ut som en människa innan jag gick till bussen och vidare till jobbet . Jag var inte på humör för att jobba  ! Jag köpte med mej en massa dricka och lite godis så att jag skulle klara mej under dagen och kvällen :) När jag slutade så tog jag bussen hem och gick förbi hos Perra . Älsklingen var där på fest .. Daniel kom ut och pussades lite och sen så gick jag vidare till bussen och åkte hem ! Väl hemma så höll jag på och dö av ensamhet :( Men ALLA var upptaget med något eller någon :( Så stackars Matilda fick sitta ensam och vänta på Daniel !!! När älsklingen ÄNTLIGEN kom hem så blev det sovtajm nästan direkt . Hängde upp tvätten innan bara . Zzz ...

Idag :
Jag vaknade vid 7.30 av att min mobil . Larmet !! Jag ville verkligen inte gå upp .. Jag var ju så trött :( Men jobbet måste jag ju åka till . Så upp och hoppa Matilda ! Ut i kylan och iväg till jobbet .. Det var ganska segt på jobbet idag .. Jag ville bara att klockan skulle bli 15.30 .. Älsklingen kom och hämtade mej och vi åkte till Järbo av alla ställen . Yotanka var där och fixade någon bil . Vi åkte iväg till någon pizzeria i Järbo för att jag var hungrig :) Jag och älsklingen delade på pizzan .. Tillbaka till garaget där Yotanka fixade med bilen .. Jag hade jätte tråkigt och lyckades övertala min lilla älskling att skjutsa mej till ockelbo :) Hem till mamma ! Mysa med lillebror , få massage och mysa med mammsen så klart !!! hehe . Älsklingen åkte tillbaka till Järbo direkt .. Tråkis !!

Nu ska jag mysa lite med mammsen och vänta på Danne . Vi hörs !

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: